Keyforce Quote Integration lader jer
oprette tilbud og ordre i SuperOffice
- bogføres automatisk i regnskabssystem

Image is not available
Image is not available
Image is not available

Ordreindtastning let som en leg
direkte fra SuperOffice

Alle SuperOffice brugere med kundekontakt sparer tid,
opnår bedre datakvalitet og får en forbedret arbejdsoplevelse

Integration mellem SuperOffice og jeres regnskabssystem
er et absolut must-have!

Slider

Spar tid ved hver enkelt ordreindtastning.
Opret nemt tilbud og ordrer i SuperOffice

 

 

Sådan virker det

Keyforce Quote Integration gør det muligt for dine SuperOffice brugere, at oprette tilbud med de rette varer, priser mv. fra regnskabssystemet, direkte i SuperOffice.

Når tilbudet bliver til en ordre, sender vi automatisk ordren til bogføring i regnskabssystemet.

  • Alle vare- og prislister tilgængelige fra jeres regnskabssystem tilgængeligt i SuperOffice Quote

  • Når et tilbud bliver til en ordre, bogføres det direkte i regnskabssystemet, uden at I skal indtaste dobbelt.

Vores integration er bygget op om SuperOffice Quote, så du har alle de sædvanlige funktioner tilgængelige som du plejer. 

Integrationen sætter blot "strøm" til SuperOffice Quote, så varer, priser mv. er taget fra regnskabssystemet, og ikke mindst så du slipper for at oprette ordren i regnskabssystemet manuelt igen.

 

MB Keyforce Quote integration2

Alle vare- og prislister fra regnskabssystemet 
tilgængelige direkte i SuperOffice Quote

Indlysende fordele

Keyforce Quote Integration skaber værdi fra start og sikrer jeres SuperOffice brugere en hurtigere og bedre arbejdsgang ved ordreindtastning. 

  • Bliv i SuperOffice, slip for at åbne regnskabssystemet

  • Spar tid, få ordren registreret hurtigt og nemt 

  • Indtast ordren selv, undgå at spørge regnskabsafdelingen

  • Bedre datakvalitet, integrationen sikrer at tilbud/ordre data er ens i begge systemer

  • Undgå dobbeltindtastninger, opret tilbudet i SuperOffice og bogfør til regnskabssystemet med få klik 

Nøglefunktioner

Keyforce Quote Integration inkludere en række funktioner, der komplimenterer SuperOffice Quote. 

  • Dine vare- og priselister fra dit regnskabssystem, tilgængeligt i SuperOffice Quote

  • Når din Quote bliver til et salg, bogføres ordren automatisk i dit regnskabssystem 

 

Implementering er
nem og sikker

Keyforce Quote Integration er et standardprodukt og installation er derfor forudsigelig, nem og sikker.

Vi kobler os typisk op via en fjernforbindelse til din server, og lidt afhængigt af dit regnskabssystem, tager implementering typisk 2-3 dage.

 

Hvilke SuperOffice versioner?

Vi understøtter følgende SuperOffice versioner:

  • SuperOffice 7.0, 7.1, 7.5
  • SuperOffice 8 onPremise

Vi understøtter både Windows og Web klienten.
SuperOffice Online er IKKE supporteret endnu!

 

Har du spørgsmål til
Keyforce Quote Integration?

Ring: 39 40 47 63

erp logoer2

Vi understøtter følgende regnskabssystemer

Keyforce apps og integrationer understøtter følgende fag- og regnskabssystemer:


Er du i tvil om dit regnskabssystem er kompatibelt, så ring til os:

Tlf.: 39 40 47 63

Sådan ser Keyforce Quote Integration ud

SuperOffice Quote giver dig som standard mulighed for at oprette Tilbud på Salg i SuperOffice.
(standard funktionalitet i SuperOffice Quote)

Opret nyt tilbud i SuperOffice

Tilføj produkter til dit tilbud.
(standard funktionalitet i SuperOffice Quote)

Tilføj produkter

Keyforce Quote Integration sikrer at de vare- og prislister du kan vælge,
kommer direkte fra dit regnskabssystem

Vælg produkter fra dit regnskabssystem

Byg dit tilbud op med flere varer fra dit regnskabssystem.
Tryk på 'Registrer ordre' for at klargøre bogføring tilbage til regnskabssystemet

Tilføj flere produkter

Tryk på OK og integrationen sørger for at tilbuddet bliver bogført automatisk i dit regnskabssystem

Klar til registrering

Her ses at ordren nu er bogført i regnskabssystem automatisk.
(i dette eksemple er det Visma Business)

Ordre bogført i regnskabssystemet

Ordren kan nu også ses med det samme i fanebladet ERP Info, som jo viser
detaljer fra regnskabssystemet direkte i SuperOffice.

ERP detaljer i SuperOffice

Arrow
Arrow
Slider

Vi har kunder i hele Norden, der sparer deres sælgeres tid hver dag
ved at benytte Keyforce Quote Integration 

Her er nogle af vores kunder:

logo stripe erpsync kunder

Priser

Alle priser er ekskl. moms og i DKK



Licenser

Quote Integration = 70 kr. pr. bruger pr. måned

 

NB! Keyforce Quote Integration kræver at du har licenser til
Keyforce ERP Synkronisering

Installation

2-3 dage á 9.000 kr.

Standardinstallation hvis du benytter SuperOffice onPremise 

(dvs. SuperOffice version 7.0, 7.1, 7.5 eller 8.0).

Eventuelle særlige ønsker der aftales inden installation påbegyndes, faktureres efter vanlig timepris på 1.350 kr.



*** Standardinstallation indeholder ... 

 

Køb her!

Hvis du har en fast tilknyttet SuperOffice forhandler, anbefaler vi at du koordinerer implementeringen med denne. 

Har du ingen tilknyttet forhandler eller har du typisk dialog direkte med SuperOffice kontoret, kan du også tage kontakt direkte til os:

Tlf.: 39 40 47 63

Email: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Kjøp nå!

Betingelser ved køb

  • Vi fakturerer 12 måneder forud
  • Særlige ønsker til opsætning afstemmes og faktureres separat pr. time
  • Brugere = SuperOffice brugere (Brukerkategori Sales og Complete)
  • Den månedlige licenspris inkluderer hotline
  • Opsigelse kan ske med 3 måneders varsel
  • Skifter du regnskabssystem til et andet kompatibelt, behøver du ikke købe nye licenser men blot udgiften til omskiftning

new keyforce logo 200x50