InProject

Digitale checklister med

Gennemgå dine checklister, serviceordrer, inspektioner, mfl.
på din iPad og registrer dem digitalt med det samme.
Resultatet gemmes på det relevante projekt i SuperOffice
eller direkte i jeres regnskabssystem

Slider

Checklister, serviceordrer, inspektioner på din tablet.
Gemmes i SuperOffice eller regnskabssystemet.

Sådan virker det

InProject lader dig medbringe dine checklister på din iPad, så du nemt kan gennemføre og registrere servicebesøg, inspektioner e.lign. digitalt ude hos dine kunder.

Start InProject på din tablet og gør følgende:

  1. Vælg eller opret Projekt

  2. Vælg den checkliste du skal udføre

  3. Gennemgå hvert punkt, tag notater, billeder mv.

  4. Få kundens underskrift når checklisten er udført

  5. Rapporten gemmes på projektet i SuperOffice eller i dit regnskabssystemet


InProject er særligt smart til kørende teknikkere eller konsulenter.

På servicebesøg kan man nemt gennemgå checklisten sammen med kunden, få en underskrift og dermed en godkendelse med det samme.

Rapporten (i PDF) kan nu gemmes i SuperOffice og regnskabssystemet og danne et faktureringsgrundlag.

ipad inproject 1

Få kundens underskrift når checklisten er udført.
PDF gemmes direkte i SuperOffice eller dit regnskabsystem

Hovedfunksjoner

  • Velg eiendom eller prosjektets sjekkliste som skal utføres
  • Se tidligere utførte sjekklister på dette prosjekt
  • Velg en ny sjekkliste som skal utføres på valgte prosjekt
  • Utfør hvert punkt i sjekklisten og registrer status, en kommentar, ta et bilde mv.
  • Få kunden underskrift når sjekklisten er gjennomført og godkjent
  • Synkronisér den underskrevede sjekkliste til SuperOffice eller regnskapssystemet

Har du spørsmål til InProject?

Ring: 21 98 69 70

 

 

Gjør arbeidsdagen enklere for
dine teknikere og konsulenter

  • Enkelt å digitalisere servicebesøk og inspeksjoner
  • Unngå dobbeltregistrering av sjekklister
  • Ikke flere håndskrevne sjekklister, spar tid på servicebesøk og i regnskapsavdelingen 
  • Optimér ekspedisjonstiden av hvert servicebesøk

InProject enkle brukergrensesnitt sikrer, at alle teknikere eller konsulenter enkelt kan utfylle sjekklister.

Tidsbesparelsen er tydelig og kvaliteten av hver sjekkliste er høy, da usikkerheten ved håndskrevne sjekklister nå er eliminert.

InProject vil meget hurtig tilføre stor verdier til din virksomhet og gjøre arbeidsopplevelsen bedre.

Optimér ekspedisjonstiden av hvert servicebesøk

Sådan ser InProject ud

Til venstre ses de checklister der er udført, eller skal udføres, på det projekt der er valgt (højre)
Tryk på plusset for at vælge mellem andre checklister.

Vælg checkliste på projekt

Vælg den checkliste / inspektion der skal udføres på det valgte projekt

Ny checkliste / inspektion

Her ses de punkter der skal gennemgåes, for at checklisten er udfylt.
Dobbeltklik på et punkt på listen for at vælge det.

Punkter i checklisten

Det første punkt på listen er valgt og nu kan du sætte status, skrive en kommentar, tage et billede til punktet mv.

Udfyld et punkt på checklisten

Vælg status for det valgte punkt på checklisten

Vælg status

Nu er alle punkter på checklisten udført - tryk på kuglepennen øverste til venstre
for at få kundens godkendelse på underskrift.

Alle punkter er udført

Få kundens godkendelse på underskrift. Herefter gemmes rapporten som PDF i SuperOffice
på projektet, eller i regnskabssystemet som fakturerings grundlag.

Signatur

Arrow
Arrow
Slider

 

aka

 

 

Prøv gratis

Du kan afprøve InProject helt gratis, ved at downloade app'en på din tablet herfra:


Apple Appstore - hvis du har en iPad:
 

appstore logo apple

 

Når app'en er downloadet, skal du blot starte den op og følge anvisningerne.

Ring endelig til os, hvis du har problemer med at installere app'en på (+45) 39 40 47 63

 

InProject er udviklet og vedligeholdes af Keyforce

new keyforce logo 200x50
 

Priser

Alle priser er ekskl. moms og i DKK.

InProject bruger pr. måned

400 kr.

  

Installation

9.000 kr.
Standard installation og dermed fast pris.

 

Køb!

Kontakt din SuperOffice forhander, dit SuperOffice kontor
eller Keyforce direkte på: 39 40 47 63