De 2 vigtigste systemer i din virksomhed koblet sammen,
øger kundeindsigt og optimerer arbejdsgange.

Image is not available
Image is not available

e-conomic online regnskabsysstem
smart integreret i SuperOffice

Alle SuperOffice brugere med kundekontakt sparer tid,
opnår bedre datakvalitet og får en forbedret arbejdsoplevelse

Integration mellem SuperOffice og jeres regnskabssystem
er et absolut must-have!

Slider

logo stripe economic kunder

Nemt og fleksibelt online regnskabssystem
effektivt integreret med SuperOffice Online

 

Sådan virker det

e-conomic til SuperOffice Online sørger automatisk for, at dine kundedata i SuperOffice Online altid stemmer med dem i e-conomic.

  • Valgfri 2-vejs synkronisering mellem SuperOffice Online og dit regnskabssystem
  • Se debitor detaljer samt faktura- og ordrelinjer direkte i SuperOffice faneblad
  • Overfør nye kunder fra SuperOffice til regnskabssystemet med ét klik
  • Bliv i SuperOffice - undgå at dine sælgere arbejder i regnskabssystemet

e-conomic til SuperOffice Online gør alle de vigtige kundeoplysninger, fakturaoplysninger mv. tilgængelige direkte i SuperOffice

Dermed sikrere I at jeres SuperOffice brugere ikke skal bruge tid på at slå data op i e-conomic.

Dette sparer tid og forbedrer den daglige arbejdsoplevelse for jeres sælgere, kundeservice og alle andre brugere med kunde kontakt.

e conomic mbp 1

e-conomic til SuperOffice Online sikrer højere datakvalitet og optimerede arbejdsgange.
Bliv i SuperOffice selvom du skal se fakturalinjer og udeståender.

  

e conomic logo standard

Hvem er e-conomic? Læs mere på www.e-conomic.dk

Indlysende fordele

Vores integration skaber værdi fra start og sikrer jeres SuperOffice brugere en mere effektiv og bedre arbejdsoplevelse. 

  • Bliv i SuperOffice, slip for at åbne regnskabssystemet
  • Spar tid, få hurtigere adgang til kundeoplysninger
  • Bedre kundeservice, svar hurtigt på spørgsmål til kundernes fakturarer  
  • Find kundeoplysningerne selv, undgå at spørge regnskabsafdelingen
  • Bedre datakvalitet, integrationen sikrer at stamdata er ens i begge systemer
  • Få større kundeindsigt meget nemmere
  • Undgå dobbeltindtastninger, opret kunder i SuperOffice og overfør til regnskabssystemet med et enkelt klik

Har du spørgsmål til
e-conomic til SuperOffice?

Ring: 39 40 47 63

 

Implementering er
nem og sikker

e-conomic til SuperOffice er en standard app til SuperOffice og installation er derfor nem og sikker.

Vi kobler os typisk op via en fjernforbindelse til din server, og implementering tager ca. en halv dag.

Her kan du downloade en PDF med minimumskravene til installation:

Minimumskrav

Hvilke SuperOffice versioner?

Vi understøtter følgende SuperOffice versioner:

  • SuperOffice 7.0, 7.1, 7.5
  • SuperOffice 8 onPremise
  • SuperOffice 8 Online

Er du ikke SuperOffice Online kunde, understøtter vi både Windows og Web klienten.

Vi understøtter SuperOffice Online i alle gængse browsere som IE, Firefox, Chrome, Safari mv.

Sådan ser e-conomic til SuperOffice ud

Stamdata på kontaktkortet er synkroniseret med regnskabssystemet.
Fanebladet viser tilbud, ordre og fakturahistorik mv.

Synkroniseret stamdata og kundeindsigt i faneblade

Når et enme i SuperOffice bliver til en kunde, skal du blot trykke på knappen 'ERP' øverst,
så oprettes firmaet automatisk i e-conomic og ekstra indtastning undgåes.

Overfør firma til e-conomic

Integrationen er valgfri 2-vejs, hvilket betyder at du selv kan styre hvilke felter der skal synkroniseres.
Dette styres nemt direkte i SuperOffice Administrator klient.

Valgfri 2-vejs synkronisering

Arrow
Arrow
Slider

Priser

Alle priser er ekskl. moms og i DKK



e-conomic til SuperOffice

Sync: 50 kr. pr. bruger pr. måned
(antal følger antal af SuperOffice brugere)

Quote: 100 kr. pr. bruger pr. måned  

Opstartsgebyr, installation

0 kr.

Eventuelle særlige ønsker der aftales inden installation påbegyndes, faktureres efter vanlig timepris på 1.350 kr.


Køb!

Ring til os:  

Tlf.: 39 40 47 63 

Eller besøg SuperOffice Online Appstore

e conomic logo standard 

 

Betingelser ved køb

  • Særlige ønsker til opsætning afstemmes og faktureres separat pr. time
  • Den månedlige licenspris inkluderer hotline
  • Opsigelse kan ske med 1 månedes varsel


Denne app er udviklet og vedligeholdes af:

siteshop logo font RED transparent