APSIS Pro integreret i SuperOffice
hæver niveauet på dine email kampagner

Image is not available
Image is not available

APSIS Pro email marketing
automation i SuperOffice

Alle SuperOffice brugere med kundekontakt sparer tid,
opnår bedre datakvalitet og får en forbedret arbejdsoplevelse

Integration mellem SuperOffice og jeres regnskabssystem
er et absolut must-have!

Slider

kundelogoer apsispro2

Intelligent email marketing og automation
tæt integreret med SuperOffice. 

Sådan virker det

APSIS Pro App til SuperOffice lader dig udnytte alle de stærke email marketing værktøjer du bruger i APSIS Pro, med alle de værdifulde kundeoplysninger du har i SuperOffice.

Denne integration sikrer at dine kontaktpersoner altid er synkroniserede SuperOffice og APSIS Pro imellem.

  • Sammenkæd Udvalg (dynamiske eller statiske) fra SuperOffice med Maling Lists i APSIS Pro

  • Når du tilføjer eller fjerner kontaktpersoner fra Udvalget, synkroniseres de automatisk med APSIS Pro

  • Følg de reaktioner der kommer på forskellige mail kampagner, direkte fra SuperOffice

  • På hvert Kontakt- eller Personkort i SuperOffice, kan du nemt se hvilke email kampagner de har modtaget, åbnet, læst, mv.

  • Undgå at skulle vedligeholde permissions i flere systemer

Med APSIS Pro integreret med SuperOffice har du alle muligheder for, at hæve dit niveau for email marketing, øge din kundeindsigt og reagere på dine kunder og emners reaktioner, på dine email kampagner.

I sikrer samtidig at al den viden I opbygger om jeres kunder i APSIS Pro, øjeblikkeligt gøres tilgængelig i SuperOffice.

Download Brochure

apsis mbp2

APSIS Pro integreret med SuperOffice

Store fordele

Vores integration med APSIS Pro skaber tydelig værdi fra start og sikrer bla. jeres SuperOffice brugere langt hurtigere arbejdsgange. 

  • Automatisk udveksling af kontaktpersoner mellem SuperOffice og APSIS Pro sparer meget tid

  • Permissionstyring sker kun fra SuperOffice men synkroniseres automatisk

  • Byg Udvalg i SuperOffice baseret på svar fra hver email kampagne

  • Se med det samme i SuperOffice, hvilke email kampagner dine kunder åbner, læser, klikker på mv.

  • Bedre datakvalitet, integrationen sikrer at person oplysninger er ens i begge systemer

  • Gå fra idé til udførelse hurtigt og nemt. Lav et nyt Udvalg, link det til APSIS Pro, start email kampagnen

Har du spørgsmål til
APSIS Pro til SuperOffice?

Ring til os:
39 40 47 63

Eller ring til APSIS Danmark:
70 22 71 75

 

Implementering er
nem og sikker

APSIS Pro for SuperOffice er en standard app til SuperOffice og installation er derfor nem og sikker.

Vi kobler os typisk op via en fjernforbindelse til din server, og implementering tager ca. en halv dag.

Her kan du downloade en PDF med minimumskravene til installation:

Minimumskrav


Hvilke SuperOffice versioner?

Vi understøtter følgende SuperOffice versioner:

  • SuperOffice 7.0, 7.1, 7.5
  • SuperOffice 8 onPremise

Til SuperOffice onPremise understøtter vi både Windows og Web klienten samt de gængse browsere som IE, Firefox, Chrome, Safari mv.

Sådan ser APSIS Pro til SuperOffice ud

Stamdata på kontaktkortet er synkroniseret med regnskabssystemet.
Fanebladet viser tilbud, ordre og fakturahistorik. MiniCard viser debitor detaljer.

Synkronisering af Udvalg

Nu er Udvalget synkroniseret til APSIS Pro, der er oprettet en Mailing List med samme navn som Udvalget
og de kontaktpersoner der har APSIS permission er nu overført.

Synkroniseret med Mailling List i APSIS

Når du har afsendt din email kampagne, kan du efterfølgende holde øje med reaktionerne på den direkte fra SuperOffice.
Læg f.eks. alle de modtagere der har åbnet og klikket på et link i din email, i et Udvalg i SuperOffice.

Søg på kampagnerespons

Se hvilke email kampagner dine Kontaktkort i SuperOffice har modtaget, og om de har åbnet dem.
Al historik vises i et web panel på hvert Kontaktkort i SuperOffice - også på personniveau.

Kundeindsigt

Arrow
Arrow
Slider

Priser

Nedenstående priser inkluderer ikke abonnement til APSIS Pro, men alene udgiften til APSIS Pro til SuperOffice app'en.

Integrationen forudsætter at du har et abonnement til APSIS Pro.

Alle priser er ekskl. moms og i DKK



APSIS Pro til SuperOffice

Business - hvis  I har mindre end 50.000 email modtagere.
880 kr. pr. måned (uanset antal SuperOffice brugere)


Enterprise
- hvis I har mere end 50.000 email modtagere.
1.360 kr. pr. måned (uanset antal SuperOffice brugere)

 

Opstartsgebyr inkl. installation

16.000 kr.
Standardinstallation 

Eventuelle særlige ønsker der aftales inden installation påbegyndes, faktureres efter vanlig timepris på 1.350 kr.


Køb!

Ring til Keyforce Danmark:  

Tlf.: 39 40 47 63


Eller ring til APSIS Danmark kontakt:  

Tlf.: 70 22 71 75

apsis logotype black on transparent 

 

Betingelser ved køb

  • Vi fakturerer 12 måneder forud, faktura sendes af APSIS
  • Særlige ønsker til opsætning afstemmes og faktureres separat pr. time
  • Det forudsættes at I har abonnement til APSIS Pro
  • Den månedlige licenspris inkluderer hotline
  • Opsigelse kan ske med 1 månedes varsel


Denne app er udviklet og vedligeholdes af:

siteshop logo font RED transparent