InOrder

Dine sælgere vil elske

Ordreindtastning på din tablet. Simpelt og nemt.
Opret tilbud og ordrer, når du besøger dine kunder.
Tilbud gemmes i SuperOffice. Ordrer bogføres i ERP.

Slider

Ordreindtastning til den kørende sælger. Simpelt. Nemt. 

Sådan virker det

inOrder lader dig nemt gennemføre hele ordreprocessen på din iPad eller Android tablet.

Start inOrder og gør følgende:

  1. Vælg eller opret kunde
  2. Tilføj ønskede produkter/varelinjer
  3. Få evt. kundens underskrift direkte på tabletten
  4. Tilbud gemmes i SuperOffice, ordrer bogføres med det samme i regnskabssystemet

inOrder er især genialt til kørende sælgere.

På kundebesøg kan sælgeren nemt oprette en ordre sammen med kunden, få en underskrift og sætte ekspeditionen igang med det samme.

Ordren er nu registreret i regnskabssystemet og kan godkendes hjemme i regnskabsafdelingen.

ipad med inorder 1b

Få kundens underskrift med det samme
Ordren bogføres direkte i dit regnskabsystem

Hovedfunktioner

  • Vælg eksisterende kunde, hentes fra dit ERP
  • Opret ny kunde, overføres derefter til dit ERP
  • Opret nye ordrer
  • Vælg varer fra liste, hentes fra dit ERP
  • Benyt stregkodelæser
  • Se lagerstatus for varer
  • Signatur
  • Se fakturahistorik
  • Styklister
  • Erstatningsprodukt
  • Integration til SuperOffice, tilbud gemmes
  • Integration til dit ERO, ordre bogføres direkte

Har du spørgsmål til InOrder?

Ring: 39 40 47 63

 

 

Tilføj stor værdi for dine
sælgere på farten

  • Opbyg ordren sammen med kunden, ram plet første gang
  • Undgå dobbeltindtastninger af ordrer
  • Ikke flere håndskrevne ordresedler, spar tid i regnskabsafdelingen 
  • Optimér jeres ekspeditionstid for hver eneste ordre

inOrders intuitive brugergrænseflade sikrer, at alle sælgere nemt kan oprette ordrer.

Hos flere af vores kunder, sparer hver sælger mellem 10 og 20 minutter for hver ordreekspedition.

Tidsbesparelsen er tydelig og kvaliteten af hver ordre er højere, da usikkerheden ved håndskrevne ordresedler er elimineret.
inOrder kan derfor meget hurtigt tilføre stor værdi din virksomhed.

 


inorder cust

Sådan ser InOrder ud

Stamdata på kontaktkortet er synkroniseret med regnskabssystemet.
Fanebladet viser tilbud, ordre og fakturahistorik. MiniCard viser debitor detaljer.

Overblik

Klik på en fakturalinje i fanebladet, og se straks de enkelte varelinjer på ordren.

Vælg Kunde

Når du har oprettet et nyt firma i SuperOffice, kan det forbindes som kunde, leverandør
eller partner i regnskabssystemet, ved at trykke på ERP knappen øverst.

Vælg varer

Tilknytning bekræftes, og firmaet medtages nu fremover i synkroniseringen.

Signatur

Arrow
Arrow
Slider

Prøv gratis

Du kan afprøve inOrder helt gratis, ved at downloade app'en på din tablet herfra:


Apple Appstore - hvis du har en iPad:
 

appstore logo apple

 

Google Play - hvis du har en Android: 

 appstore logo android

 

Når app'en er downloadet, skal du blot starte den op og følge anvisningerne.

Ring endelig til os, hvis du har problemer med at installere app'en på (+45) 39 40 47 63


InOrder er udviklet og vedligeholdes af Keyforce

new keyforce logo 200x50

 

Priser

Alle priser er ekskl. moms og i DKK.

Normal bruger pr. måned

110 kr.

 

Ekstra ERP regnskab bruger pr. måned

160 kr.
Hvis inOrder skal integrere med flere regnskaber

 

Ekstern bruger pr. måned

60 kr.
Bruger fastlåst til at lave ordre på én bestemt kunde

 

Installation

9.000 kr.
Standard installation og dermed fast pris.

 

Køb!

Kontakt din SuperOffice forhander, dit SuperOffice kontor

eller Keyforce direkte på: 39 40 47 63